Minä sä mua pidät? "Keep her, it's all yours tonight". Oonko joku kauppatavara vain siksi että liikun musiikkipiireissä, olenko mä pelkkää seksiä silloin kun joku bändistä haluaa hetken huvia? Vaikka tein vain yhden virheen. Leima otsaan, saman tien, kaikki sen tietää. Nainen kävelee mun luokse. Se on mua kymmeniä vuosia vanhempi, se ojentaa kätensä ja esittäytyy kohteliaasti. Kalpenen. Tajuan sen olevan muusikon vaimo. Mitä mun pitäisi sanoa? "Hei, olen se joka pani miestäsi"? Anna anteeksi.

Yksi monista, yksi muiden joukossa, ei mitään ainutlaatuista.
Yhtä mielenkiintoinen, kuin yhteishakukaavake.


Ja mitä pojat puhuu tytöistä,
kun tytöt ei ole paikalla
Onko se painokelpoista,
tai laulun arvoista?

Minä haluan hieman huvia, seikkailuja, elokuvia
Sekopäänä, hulluna heilua
ja rakastaa sinua
Sinä haluat hieman huvia, seikkailuja, leiritulia
Olla nuori ja tanssia nurmikolla
ja rakastaa minua


Kun ne tulee, ne taputtaa päähän, silittää poskea, suutelee, ne puhuu hetken kuin vertaiselleen ja kertoo elämästään. Ne tietää mun elämästä. Ne tietää liikaa vaikkei ne tiedä mitään, mä tiedän enemmän kuin haluaisinkaan tietää.



Mä en ole esine, mä olen niin paljon enemmän.